Sara å sen barnvakt!

Hejsan!

De gick bra igår, Ruben levde när jag kom hem så både Sandra å Axel gjorde ett bra jobb! TACK, nu fick ja tjänat några kronor igår iaf! Va kul å va på jobbet igår, arbetar som uska på en rehabavdelning!

Idag har ja städat å vart ute å busat me Ruben! Ruben har nog många hundvakter här i huset tror ja, redan idag va de en som tyckte att han skulle följa me in te henne! Han e la förgo min kille! Snart ska vi äta å sen kommer Sara på besök! Hon blev jätte glad när ja sa att de även bor en liten hund här nu! Sara skulle ta me sig fika idag å de vattnas redan i munnen, hoppas hon har bakat nåt själv för den kvinnan kan hon!! Hon jobbar lite extra på kicks nu så då träffas vi lite oftare vilket ja tycker e jätte kul! Sara är en vän som funnits hela livet men som man inte träffar varje vecka utan lite mer då å då! Alltid lika kul när man träffas! Riktiga vänner finns alltid nära!
Efter Sara ska ja å Ruben va barnvakt åt två små trollungar hela kvällen så de kommer bli jätte mysigt! Ungarna kommer bli jätte glada när ja har me mig en liten valp!

Är de säkert att de inte finns nån valputställning för dom som e yngre än 6månader? Va verkligen Maestro så gammal när han gick på sin första? Någon som vet nån utställning?! Är så sugen att vidga mina vyer å bli hundfolk på riktigt!



Ha en jätte bra dag i blåsten, Rebecka & Ruben


Kommentarer
Postat av: Sandra!

HEEJ!

Satt och grejade lite, vad tror du om nåt sånt? Bilderna i headern och det får du självklart välja själv, jag gjorde bara ett test så du skulle få en liten uppfattning om designen :) Inte jag som gjort den, men den kanske funkar?



http://saaandrews.blogg.se/



Pusspuss

2011-03-24 @ 01:49:17
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0