Mer än 1vecka

Hej på er! Tänk va tiden går fort, redan gått över en vecka som lilla Riben har bott här hos oss! Mycke kul har vi hittat på å fler kommer de bli!

I lördas hade vi en heldag me Sandra, mysigt å gosa me henne tycker Ruben! Somnar alltid så sött hos henne! Sen på söndagen så tof vi oss en sväng hem till Axels syster Johanna, hennes 2 pojkar Love & Hugo och sist men inte minst unghuunden Maestro som e en boxer! Ruben tyckte Maesto va läskit stor så dom hälsade lite gran bara! Ruben tyckte de va så kul å springa fritt utan att va rädd för att bilen skulle köra på han, han e duktig på inkallning när de luktar lite korv! Sen på kvällen kom Maria å Tobbe me sina chihuahua flickor Hilda & Ellen, Ruben tyckte dom va jätte kul så synd att dom va så fina i kanten å inte ville leka me den lille spillevinken.. Kanske går bättre nästa gång när han vuxit till sig lite!

Igår åkte vi hem till min pappa, så där blev de mycke bus me far min för han e en riktig liten lekgubbe som älskar att nypa små valpar i skinkan! Fullrulle å sen stendecka Ruben! Men vaknade pigg å glad när vi va framme hos min lilla mamma, där lekte Ruben å Rasse å hade kul tsm!

Så mycke händer de i lilla Rubens liv, han e duktig å älskar alla vid första ögonkastet!

Nu har Ruben bara ett syskon kvar hemma hos sin mamma, dom andra har flyttat till sina nya familjer å lever livet hos dom! Ser fram emot valp träffar längre fram!

Sover sött på Sandra!
Bus i Rackeby!Mina killar de<3Va ja tycker om dig mitt lilla busfrö<3

Ikväll ska ja jobba... Hur ska de går, Ruben har de bra men för mig blir de värre.. Va utan min lilla kille i 6timmar... Först ska han va en liten stund hos Sandra å sen hämtar Axel han så får dom ha de mys här hemma utan mig! Kommer å gå bra!

Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0