Lek å bus!

Hej på er!

min lilla kille sover sött på min arm så blir inga stora bokstäver idag! idag har min mamma vart här me sin hund rasse, en 7årig blandras kille! killarna blev genast vänner, ruben e inte nåt rädd av sig utan sprang runt hej villt me hunden som va många gånger större än han själv! vi tog även en runda fram på torget så mamma fick gå i affärer! ja fick snällt stanna å betätta om de gulliga som låg i min halsduk! alla tyckte ruben va hur söt som hellst! värmer gott i hjärtat! va även hemma hos min sambo axels föräldrar en sväng igår, kärlek vid första ögonkastet! riktigt kul å se!

kärt barn har många namn. vissa kanske anser att man ska va hemma med valpen i ca 2veckor innan man träffar folk å börjar röra sig ute men ja tycker att min vovve e så säker att ja hade bara tyckt synd om han om han fick leva i våran lilla bubbla för att sen se att världen va så mycke större. min kille mår bra och är en frisk liten fläkt!

min lilla going<3

 

 

ha en jätte bra kväll

 

en liten fråga till alla chihuahuaägare. vilken färsäkring har ni!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Så roligt att han gick hem hos svärföräldrarna också!! Har han hittills lyckats att INTE charma någon?! :P Jag säger ju det, charmtroll!! :) Puss

2011-03-16 @ 23:41:41
URL: http://sandrabergstrand.se
Postat av: Sofia

Alla valpar är charmtroll skulle jag säga.



Från vilken kennel kommer han ifrån?

2011-03-17 @ 13:21:39
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja de e dom verkligen! Men ens egna e nog alltid bäst ändå! Jag väntar med att berätta från vilken kennel han e ifrån, så behöver inte folk ha åsikter om de! Men att han kommer från en seriös kennelmamma me stort hund hjärta e säkert! <3



Ha en bra dag me dina vovvar!

2011-03-17 @ 14:16:40
Postat av: Sofia

Vadå för åsikter menar du? Så att ingen annan skulle köpa från samma kennel? :P

2011-03-17 @ 23:46:09
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Självklart är alla valpar charmiga och söta, men den här lille killen har något speciellt! :) Han utmärkte sig ordentligt bland sina syskon när vi var och hälsade på första gången :) Charmade oss redan då!

2011-03-18 @ 04:47:40
URL: http://sandrabergstrand.se
Postat av: rebecka & ruben

Olmikhu's Kennel kennel kommer min lilla Ruben ifrån! E du sugen på en till så har han syskon kvar!Vill evänta för att evt slippa ord som, Den kenneln e inte bra elle ha inte fått så många kullar tidiagare. Vet aldrig va folk har att tycka! Men ja e glad att ja köpte han där ifrån, fått en fin kille som mår bra!



Ha en bra dag, kanske springer på varandra när de e utställning här i Lidköping! Vi kan ju gå dit å titta iaf så man lär sig lite!

2011-03-18 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0