Lång natt..

Hejsan!

Min kille börjar bli lite jobbig på nätterna! På dagtid sover han ganse mycke å sen busas de en liten stund å sen sova igen! Men så funkar la små valpar? Men de ja inte riktigt förstår e att på nätterna så har nu Ruben hittat hur mycke energi som hellst, får ingen ro att ligga nere i sin egna korg utan piper tills en trött matte tar upp han i sängen... Något som ja att NEJ ingen hund i sängen! Men iaf, när han väl e uppe i sängen så vill han leka me mig å Axel.. Men våran mat å sov klocka visar SÖMN men inte Rubens... Han håller på i timmar.. Går ut å kissar ifall han e nödig... Sen efter Axel gått upp för jobbet vid 06 så faller Ruben in i sömn å sover sen flera timmar frammåt... Knashund! Sov på nätterna e du sött, får inte bli en vana att va uppe på nätterna..

Nu ska vi gå iväg te Emma å hennes lilla alfons som e en liten avlång blandras! Skönt för Ruben att få leka av sig! Jag e ju så hönsig av mig, vågar inte ha han lös längre tyvärr... Man skulle bo på landet så man slapp oro för bilarna... Får ta å åka hem te min aeller Axels föräldrar så han får springa av sig!

Grundgurs eller valpkurs de e frågan?
Ska ja åka te Skara eller vnta å hoppas ja får plats i Lidköping?
Vill inte bli utan kurs iaf, kanske kan ta valp i skara å sen grund te hösten i lich?!

Nu e han försäkrad å klar iaf min lilla kille, agria fick de bli!

Ha en bra dag/ Rebecka & Ruben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0