goaste lilla ruben!

hej på er!

blir inga stora bokstäver idag heller verkar de som för nu sover de en så ini norden söt liten ruben på min arm! han har precis lekt av sig me min mammas hund! synd bara att rasse inte tycker ruben e lika kul längre... gammal å trött.. men blir la bättre när ruben slutar retas hela tiden!
mamma e så söt, kan inte slita sig från ruben, tänk hur ska de gå när ja får en riktig bebis!

idag tog vi en sväng fram te torget, e ju onsda marknad idag! de e bra för ruben å träffa på lite allt möjligt tycker ja! sen tog vi en promenad längst vänern, så himla mysigt att gå där me min alldelles egna lilla vovve som hoppar runt å upptäcker världen! jag e en töntig stolt hundägare som längtar efter varje ny dag tsm me min lilla ruben!

Måste tänka ut en hundvakt te den 8april.. Vill ha någon som ja känner mig säker me som bor här i lidköping, någon som ja kan knacka på hos lite senare efter en kväll me tjejerna! Hmm, får klura på de lite! Kanske ska kolla me nån granne, dom verkar ju vilja ha han på heltid hela bunten!


Va i Skara igår å kolla lite kläder te lillkillen, de tar emot men han verkar behöva något som värmer. Får bära han en bit bort fram å tebaka från dörren på kvällen/natten för han springer me snabba steg mot dörren me en gång! Men grejen är ju den att han e ju så liten, han ramlade ju omkull igår när vi satte på hankläder, dock overvall liknande kappa men ändå! Haha söt va han iaf när han tullta omkull<3 

V
a klädde ni på era små valpar när de va kállt? Sydde ni nått eget elle köpte ni dyrt i pyttelilla stoleken?

Ha en bra kväll gott folk, kram Rebecka & Ruben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0