1vecka kvar..

Hejsan här sitter Rubens framtida matte och längtat efter han! Om en vecka ska ja åka å hämta han och bli världens gladaste, kommer bli en låång vecka men e säker på att han e värd väntan!

Tänkt att de kunde va lite kul å ha en liten blogg som handlar om min lille prins, hur han växer och blir stor och allt som han ska lära sig!

Ruben e min första hund som jag ska ta hand om alldelles själv, så lite pirr i magen e de! Men hoppas Ruben e en snäll hund som lär sig fort så min älskade sambo charmas av han å tycker att han e de bästa som finns! Tyvärr e de ju inte så manligt me en liten chihuahua men dom blir nog vänner fort!

Nu ska ja titta på bilderna på mobilen som ja tyvärr inte får in i datan, hade mer än gärna delat me mig av de lilla underverket!

Vissa skaffar bebis andra valp!

Ha en jätte fin kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0