Vingar

Jag har samlat och älskat änglar sen högstadiet, finns ett sånt lugn och mystik över dom. Finns dom? Har mina fått vingar och flyger runt och vakar över mig?

Sen man blev intresserad av tatueringar har ju änglarna lockat även där! Vill ha ett par vingar på min rygg. Men har så delade miningar om de ändå. De e jätte fint, men ska inte va små futtiga utan stora enligt mig. Ja har alltid undrat hur dom som tatuerar vingar på ryggen tänker. E de för att dom är snälla som änglar eller e de för att hedra någon annhörig eller e de bara ett finger åt alla som förlorat någon...? Känns ju lite konstigt att vilja va en ängel, för mig e en ängel någon som e död.. Knasigt e de å velig e ja... Om ja hade vingar på min rygg skulle ja inte kunna säga ett ont ord i hela mitt liv, måste ju respektera de man satt på sin rygg!

Men har iaf äntligen hittat vingar som ja tycker e så fina att ja själv skulle vilja ha dom!
Hur snygg e inte den ryggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0