Ska börja samla på!


ÄNTLIGEN har jag fastnat för ett porlin som jag tycker är fint både till vardags och till fest! Något som är mig och som jag kommer tycka e super fint i måånga år! Serien heter Nature och är från Anders Petter om ja fattat rätt! Jag ska såklart ha den i lila! Enligt mormor fick ja inte ha ett porslin som va rosa eftersom Axel inte gillar färgen, ska ju va något som vi båda vill ha och äta på! Så ja tänkte att lila gillar vi båda och va passar inte bättre te lila än rosa! Kan ju duka me rosa sevetter och fint ist!!!

De e några veckor kvar te min födelsedag som e den 7juli, men fasiken ja har redan börjat längta!! Vet va ju önskar mig iår och ja vill baka god tårta å kakor!!!! Kommer bli ett toppen kalas!!

Nu ska ja äta mat å fixa å dona!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0