Önska mig lycka till!

Hej på dej!

PIRR I MAGEN, ringde precis och presentera mig för en person som jag har sökt jobb hos! Han berättade att det var över 60sökande på min tjänst... Så önska mig ett STORT lycka till! 

För tillfället är min största dröm ett fast arbete så faan i mej om ja inte får jobbet! Jag är en så jäkla bra undersköterka så är värd ett fast jobb!

Lite tur åt lilla mig tack! Åååå tänk om jag inte får tjänsten, skulle ju va typiskt nu när jag har drömmt mib bort...Nej glada tankar!!!

Har iaf haft en toppen dag me min lilla mamma! Köpte massa fina blommor som nu står så fint ute på min balkong! Va skulle man göra utan sin mamma♥

Håll tummarna nu!!!!


Mitt lilla monster va ja tycker om dig♥

Han har nu tappat en av två tänder!

Envis och arg som ett bi e min lilla Ruben.. Men jag bestämmer! Så jäkla skön kännsla idag när mamma hjälpte mig att klippa klorna på han, han gillar de inte alls längre.. Vill bara bitas... Men idag gav ja mig inte, mamma höll fast å ja klippte! Tillslut fatta han att ja inte gav mig! Klorna blir klippta! JA VANN!!!!! SÅ SKÖNT, kul å se hur han gav sig!

 

Ha en bra kväll å snälla skicka snälla tankar så ja får jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0