Nicka inte till!

Hallå!

Ja e proppmätt å seg... Vet inte va ja ska hitta på. Sugen på glass men har ingen plats i magen än! Lönen har kommit så hade vart kul å traska en sväng i nån affär men tråkit att lämna Ruben hemma så ha sitter kvar i soffan en stund till! Ska måla lite till på min lilla stege som snart borde va klar att snickra ihop!

Skickade efter sko och hatthylla igår! LÄNGTAR, ett steg närmare ett fint hem! Verkligen påtiden!

I natt ska ja jobba ensam, då gäller de att inte nicka till! Men e lättare att hålla sig vaken när man vet att somnar ja e de kört, e man 2 slappnar man av på annat sätt å går inte göra nåt åt huvudet som nickar till... Natten till idag va den lugnaste på riktigt länge... Segt som tusan, hellre springer ja benen av mig.

Tralllaalaa dags å röra på sig!

Vägde Rugen igår 4420g väger han nu! Min stora fina kille!

 

Ha en bra dag å tänk på mig när ni sover sött! Ska jobba hela veckan, va har ja gett mig in på?


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Han är så himla fin! :) Men ganska liten ändå om man jämför med ottos nio kg ;) hehe

2011-06-28 @ 12:17:40
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Sofia

Oj, väger han verkligen 4,4 kg?!

2011-07-02 @ 20:07:23
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj! Nej de e ju fel 2400g vägde han!

2011-07-03 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0