kakel?


Va säger ni om "limma på kakel"? När ja kolla på de förra sommarn tyckte ja inte om de men nu ser ja de som en snabb och smart lösning.. Vi har snart bott i våran lägenhet i ett år och sakta framåt går de.. Ja vill bara få de klart nu! Sambo vill ha kaklat, men i mina öron låter de som en massa tid bara.. Ja vet hur de blir, seeegt!

Klippte mig hos Zelina idag, kul att ta me Ruben till henne då hennes hundar e helgoa! Dom låg snällt och väntade på att Ruben kom fram och vågade hälsa. Ruben visade underläge, tänk om han kunde göra de mot mig me ibland.. Envisa lilla vovve!  Jätte bra träning för Ruben och bra undervisning för mig, Zelina e jätte duktig me hundar! Ja hoppas min okunsap inte gör Ruben te en besvärlig hund.. Kärlek och en fast hand trordde ja men ooo så mycke mer de e. Kämpa på! Ja har vart hemma me Ruben ända sen han kom hem hit men enda känns de som ja missar så mycke.. .Hur fanken lyckas alla andra som lämnar bort hunden te tex svärmor redan efter 1 vecka när dom går te jobbet men ändå får en toppen hund?

Köpte mig en blommig långklänning idag!!! LOVE IT, sommarbonnigt e min kopp te!

Ha en bra kväll kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0