Ja ska måla hela världen lilla mamma!

Hej på er!

Idag har ja å Ruben vart me Sandra, fixat å donat me de mesta! Nu e Sandra å gör sin lillasyster Karin fin te sin studentbal! Sandra e så himla duktig, Karin blev jätte fin igår p åsin student! Hoppas ja snart ska på nåt kul så Sandra kan göra mig lika fin!!

Nu har ja köpt lite nya skyrmedel så nu skiner å luktar de gott här hemma på vändis!

E så jäkla målarsugen, ja ska måla hela världen lilla mamma! Ska börja me min stege ikväll tänkte ja! Den behövs i sovrummet för ja lägger kläder överallt... Sandra sa något om att man kan spraymåla me riktig färg, trodde bara de va grafitti färg! Haha tänk så lite man kan! Ska måla mina sängbord, Axels wiskey skpåp mm!!!

Trallalaaa nu ska ja sjunga vidare! Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Haha, du behöver inte vänta på att du ska ut på nåt, jag kan göra dig fin någon dag ändå!! :D Himla kul att pyssla med hår och smink!! Ibland önskar jag att man kunde sätta sitt eget huvud på en pidestal så man kan fixa lite snyggt på sig själv också! Alltid lättare att göra på någon annan än på sig själv ju.. :) Pussssss pussss

2011-06-19 @ 00:07:53
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0