Götet imön!

Go kväll på er!

Sandra å Ruben har haft en toppen kväll ihopp! Tack! Sandra besökte en som hade en liten på 1.5år, Ruben bjöd upp till lek och de gick jätte bra! SKÖNT, duktig vovve! Sa inget när vi gick förbi dagis idag heller! Måste va att han känner att ja spänner mig när de e barn me i vissa lägen.. Vill ju att min vovve ska va duktig och inte vill äta barn till middag därför gör ja allt för att han ska va snäll å då spänner ja la mig ytan att tänka på de.. Bättring på de!

Imön tar ja min lilla familj och åker till götet! Går på Flogging molly på liseberg imön kväll, sova hos lilla mormor och hade jätte mysigt! Ska bli riktigt kul å traska runt å gå på lyckorus på göteborgs gator!


E lite barnsjuk nu igen.. Vill krama ihjäl nån liten unge och bita lite i lilla tå!

kortet e från min resa till Litauen me vännen Lisa 07. Barnhemmet Vaggen och alla barnen där kommer föralltid finnas i hjärtat.. Älskade barn va ni e värda allt fint!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0