Sol på kropp å plånbok!

Tjaa!

Nu e vi hemma efter en fin dag på Båtgårn och glass på Skogshyddan! Färg har vi fått å de e ju ett jäkligt härligt plus i kanten! Har försökt intala mig i år att ja skiter i brännan.. Men då ljuger ja, för gu så gla man blir när man ser bikiniranden! Sann lycka de! Gick helt ok bland barnen på stranden idag! Satt å prata me en man som gav mig hopp! Han verkade mycket hundkunnig och han sa att deras hund som dom tog när hon va 2år va rädd för barn. men att de nu gick som en dans! Dock va hon ju bara rädd inte arg som Ruben.. Men hoppashoppas så löser vi detta lillkillen å ja! Sämre gick de på Skogshyddan tyvärr... Dom riktigt små runt 1år går bra men dom äldre skäller han högt mot.. Han måste fatta att han inte e kungen över dom å behöver skälla domenant för att va större än dom...

Mammas goda körsbär!
Min gamla kökssoffa som ja å Axel ta hem! Men nu såg ja en så fin på loppisen igår, hmm vilken blir bäst tro?!

Här skapas de!

Tadaa, vist blev dom fina?!!

Så va tyckt om min snea stege?! Ja gillar den skarpt iaf, perfekt att hänga kläderna på! Ja har en tendens att slänga dom på byrån när natten kommer... Mycket sötare på stegen! En enkel söt praktiskt detalj i hemmet som bara e kul att snickra ihop!

Fick även höra en kul grej som jag hoppas leder te något bra! Klickade inte alls när ja ringde å presentera mig för en kille för ett jobb att de va en som min sambo e vän till. Men nu e så fallet och en av sambos vän hade tydligen sagt goda ord om mig te han så ja hoppas att de böir bra! Han måste ju ha frågat om mig efter som ja kom på tal? Elle, måste ju va bra! Får se, har aldrig träffat människan men bara å hoppas! Synd bara att ja ionte viste vem han va när ja ringde, hade vart ju vart bra när vi har flera bekanta!

Nu ska ja fortsatta att goda mig i solen här på balkongen me sambo som ritar Fru furtuna och hund som inget hellre vill än att ja kastar hans favvogris!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0