Födelsedagsfest!

Ja må du leva uti 100år, Idag fyller Axels ena syster år så de bjuds på kalas/ 1år sen som gifte sig kalas ikväll! Kommer bli riktigt kul, en mysigt sommarfest me mycke levande musik och skratt! Ja kan varken sjunga eller spela så får la stå för skratt och dans ikväll! Längtar redan te å gå hem ikväll längst dagg och åkrar me världens finaste sambo! Sommarmys på hög nivå!

Men först ska ja lämna lilla Ruben te Mamma och sen ska ja göra mig fin te kvällen! Va längesen ja längtade efter att sminka mig å göra mig lite tjusig så ska bli himla kul!

E superpigg idag, så himla skönt att gå ut på en lång morgon promenad me en trött liten vovve som tittar upp me sina hundögon!

Målade mina naglar hallonrödrosa igår, älskar när de e lite färg på dom! Önska ja hade ett jobb som ja kunde ha de jämt men just nu är så icke fallet..

Ha en kalasfin dag och kram på er!

Bjuder på en bild från första kvällen i älskade Stömsund! Ibland längtar ja tillbaka så ini, hur fint va de inte där liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0