Fin torsdag!

Så himal kul å springa i affärer idag! Va längesen ja gick me flera påsar i händerna, inte hittat något som faller mig å plånbok i smaken. Men idag hitta ja äntligen ett par fina shorts, en jätte söt klänning (tyckte ja då men liknar mer en pjamas nu), fina sockar och en rosa t-tröja. Hmm vade bara de, kändes så mycke förut! Haha aja bra köp iaf!

Sen har ja ätit me mamma och nu väntar tjejkväll me mig själv å ingen annan.. Måste fixa brynen och naglar! Kom igen nu tjejen djupt inne i mig, kom fram och tyckt de e kul!

 Va säger ni, pjamas eller festblåsa imön?

Ruben ligger helt utslagen på ballkongen å ja dregglar te Room service på TV nu, Hoffmaestro e de som ska få de fint! Dom e killar helt i min smak, sketna långhåriga charmiga som sjunger som gudar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0