Drömmar

Hej på er!

Blev så glad igår när ja hörde om Sandras lilla dröm som fått sig en spark där bak! Men samtidigt så undra ja vart mina drömmar har tagit vägen... Dom som alltid har varit att resa utomlands och krama om varenda liten unge känns så långt bort nu.. Va vill ja göra med mitt liv? Vill ja bli en rörhårig raggare eller rosaklädd superhjälte? 
De som jag vill allra hellst, de som ja skulle kunna döda för är något som jag inte kan göra så mycket åt tyvärr.. Tålamod!

Vad brinner jag för?

Just nu vill jag helt byta bana va de gäller val av yrke, vill jobba med människor men känns inte som om de jag gör just nu är rätt.. Ligger ute ett jobb på ams som ja tror skulle kunna va något för mig men e inte något jag vill ha hela livet. Vad är mitt yrke? Ska man behöva starta eget för att få de man vill ha?

Efter lite mys vid båtbården igår me Sandra och hennes familj så begav vi oss in mot stan där de va hjulafton i all sin glans! Vilka bilar, vid sånna tillfällen smyger sig den lilla räägern fram i mig! Nån gång SKA jag ha en rosa cadillac! Eller en mintgrön! Fått pippi på färgen mintgrön nu, älskar de! Om man ändå hade ett eget rum som man fick inreda precis som man själv vill utan att bry sig om den andra hälften!

Idag fyller min syster år, ringde å gratta henne förut! Borde skaffa mig en sommarstuga där nere så man träffas oftare, ungarna blir bar astörre å större... Älskade lilla Veronica frågade när jag kommer och sminkar henne, om jag kommer i kväll eller imön! Svaret hon fick var att jag kommer när bebis kommer.. Haha gullunge, skulle hjälpa mamma me den ikväll så kommer ja imön♥


Ja vill väll också ha en tuff bil!

Hepp nu ska ja rita lite i väntan på att sambo kommer hem från malmö!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! Ja, det är charmigt, väldigt gulligt med olika färger så på klorna och på trampdynorna.



Jaha, det hade jag ingen aning om. Johan jobbar som säljare på ett företag som hjälper andra företag att utvecklas. Riktigt duktig är han :)

2011-07-02 @ 20:03:49
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej på dej söta du!

haft en bra lördag? :))

2011-07-02 @ 20:36:07
URL: http://powersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0