Pirr i magen!

Igår när ja kramade alla di gamla go jul så kom de härliga pirret i magen, IMÖN ÄR DE JULAFTON!!!

Klockan är 06 och jag känner lyx att få sitta i soffan å se på Cesar! E så gott att bo i Lidköping å gå ut till bilen vid halv 7! Idag ska Ruben va på dagis och sen är de full fart mot julen! SKa hugga grannen, baka peppakakscheescake och laga all julemat till min å Axels lilla julafton som e nu ikväll! Vi ska fira jul på olika ställen iår tyvärr.. Kände att de va lugnast att ja va hos min mamma på jul, i Axels familj är de så mycke barn. Men ja ska försöka att lova att Ruben ska va me dit på annandagen, då e de jul igen hos Axel! Blir Ruben jobbig får ja la ha han i knät elle nåt.. Måste bli bra nån gång, min valp måste bli stora snälla killen!

GO JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0