Leta böcker!

Ska nog ta å gå till biblioteket nån dag, imön om de finns tid, å leta fram böckerna som ja ska läst till kursstart! Fick precis ett mejl om lite info! Spännande! Kommer mörda mig själv om ja ger upp, fick en olustig känsla när ja läste prov mm.. Men hoppas hoppas!

Idag hände det så mycket på jobbet... Så mycket att jag fick agera barnvakt åt en liten flicka på någon månad! Frågade mamman om hon skulle neka mig pga av min ålder å att ha själv inga barn har.. Hon svarade nej, hon lämnade sin bebis till mig, en okänd människa. Hon känndw sig säker med mig!!Hon sa att de lyste om mig när ja berätta om mina framtida planer! Måste tro på sig själv!

Imön får ja svar på mejlet hoppas jag! Våga chansa!

Synd den inte satt bra... Får leta vidare, en luva ist! Ruben gillar inte kläder! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: emelie

Boss gillar itne heller kläder, vi fick knappt på honom en stickad tröja då det va som kallast förra vintern, han vill helt vara utan! Han lägger sig på rygg som en sköldpadda ramlar ner på sitt skal typ hehe.



Men han har klarat sig utan täcken och kläder i 3 vintrar nu så han verkar inte gå nån nöd =) man får helt enkelt inte gå långa promenader nu i vinter och aktivera honom mer inne istället =)



kram

2011-12-13 @ 19:34:43
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0