Leker med tanken!

Nyfiken som ja är, efter samtalet tog ja min lilla vovve och drömmde mig bort! Måste säga att ja blev posetivt överaskad av samtalet, bättre än väntat! Så nu ska vi höras på måndag igen!

Ja e en jäkligt bra drömmarem de har jag alltid vart! Men kanske bäst å fokusera på en del, så kan man ju utveckla genom åren!

Synd för mig att Sandra sitter i skolbänken å målar smilisar på naglar när ja har världens ide att berätta! Men kan ju ringa ikväll!! Sandra utbildar sig till nagelterapeft i Light Elegance!!! Så glad för hennes skull, hon gör också som havet, vågar! I januari är det dags för mig att inta skolbänken! Spännande!!
Nu börjar en ny del i livet!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Vad söt du är vännen min!! Din skolbänkstid kommer den också, och du kommer att stortrivas! :) Kul att bolla tankar och idéer! Finns mycket man vill, hoppas att det mesta slår in :) PUSS

2011-12-16 @ 22:33:02
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0