Älskade unge!

Ja har redan lagt mig under täcket, jobba kväll å upp tidigt suger! Men e rätt mysigt ändå, karlavagnen å ligga sked me vovve e mysigt!

Idag när ja jobbade som hårdas blev de äntligen rast! Då gick ja till mobilen å lyssna av ett meddelande! Det var min syster! Va gulligt att ja börja gråta! E så jäkla blödig! De va min syster å hennes älsta dotter! Veronica ville ringa. Berätta hur mycke hon Sakna mig! Underbara unge va moster tycker om dig!!!!!!!! Längtar till hon blir stor nog att åka upp te mig själv!!!!

Sov gott! Imön efter jobbet blir de träning me Ruben på bruksklubben!!!


Kommentarer
Postat av: fröken pyssel

Vilken helt underbart söt voffe!!



Svar på din fråga ang. min iPhone. Jag har inte använt någon app men jag har jailbreakat min telefon vilken innebär att jag kan komma åt alla filer i den, något som apple annars har låst. Sen har jag alltså ritat egna små bilder i photoshop för alla ikoner, sparat ner dem som små bilder och namngett dem rätt för att sedan föra över dem till min telefon med en ftp (som att flytta filer mellan två kataloger helt enkelt). Om man googlar på typ winterboard themes så hittar du massor av teman som andra redan gjort. Jag kommer att lägga upp mitt egna tema framöver så kan man ladda ner det om man vill :-)

2011-12-05 @ 19:13:56
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0