Typiskt..

De e la typiskt...Att sambo fick me sig förådsnycklarna nu när ja e full av energi och ville ta tag i röjjandet! När ja va där nere sist fick ja ju se att de finns ju bra hyllor där, lite kärlek och ordning och reda så har la ja mig ett hobbyrum ja me! En bra lampa och bra musik så e saken biff! Då kan ja stå där nere å kladda me färg bäst ja vill utan att störa! Men de får bli i helgen ist!

Men nu måste ja ju berätta om den den stora nyheten för er! Ja fick jobbet typ! Av 120st sökande va vi 15 som kom på intervjuv sen gick det en vecka och jag vänta som en tog för besked. Vet ni varför de dröjde, jo för att hon kunde inte bestämma sig! Ja har alltså sökt jobb som personlig assistent åt en 24årig tjej här i Lidköping och  hon valde inte bort mig! Utan nu är vi 4st som hon inte kunde välja bort så då fick de bli så att vi är provanställda på 50% i 2månader. Känns helt ok faktiskt för då kan även ja känna på hur de känns och om vi klickar ihop, lär känna varandra!
Bara att ja inte blev nekad gav en riktig WOW känsla, ja finns! Så nu gäller de bara att visa vem ja är och vilken himla bra tjej ja e för tänk om ja kunde få ett fast jobb, hur jäla bra skulle inte de va!
GRATTIS TILL MIG!


En glad Ruben springer runt och busar me Yes!

Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0