Ont..

Ja de stämmer, har verkligen ont i mitt huvud... Så himla tråkit att de kom igår när Linda å Emma va här. Trodde ja va hungrig men blev värre efter vi käkat.. Har en sån där sjuknacke, öm å stel. Så kanske e påväg å bli sjuk, perfekt nu när ja ska te syster.. Hää inte alls. Gick å la mig redan vid 22 i hopp om att ja skulle sova bort de onda huvudet men sån tur hade ja inte. Lika ont idag...
Ja har gått ner 4kg nu i sommar. Börjar känna att min kropp verkligen har tagit stryk av den den här nattsommarn. Har inte ätit eller sovit bra alls i sommar så ska bli så himla skönt att vikariatet e slut på tors. Ja e inte ett dugg glad att mina 4kg e borta, ska man gå ner så ska de vara för att man motionerat och ätit rätt. Ja har levt på frukost hela sommaren, dag som natt och sovit bort allt. Måste vara 4kg muskler som förvunnit från min kropp.. Inte ok.

Ja drömmde att jag fick jobbet inatt! Rätt jobbigt om de kommer ett samtal där hon säger, tyvärr är inte du den ja söker... För fasiken vilken go känsla de va i drömmen å hon sa att jobbet va mitt!

Nu ska ja gosa ner mig emte min lilla vovve och tycka synd om mig själv å fundera på va som ska hittas på idag då dagens planer blev inställda..

KRAM HA EN FIN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0