Nya livet.

Va dåligt lilla familjen sover nu förtiden.. Varmt e de å pratsugen e ja.. Ja har även ja försökt få Ruben att sova på golvet men de e svårt.. Har ju sovit me mig hela sommaren när ja jobbat natt å sen när sambo vart borta flera vecka. Klart Ruben inte vill ligga ensam på golvet när han kan ligga mellan oss som en prins!

Har ni era hundar i sängen?

Idag börjar mitt nya liv, nytt liv i minst 2månader iaf! Ska på jobbmöte idag och träffa dom andra ja ska jobba me, schema å allt praktiskt! Så himla kul att de börjar nu, förhoppningsvis så börjar nya livet som fastanställd!

Nu ska ja ta på mig och sen åka iväg till Mamma å umgås me Mormor och co! Ska även hem te pappa å hämta mig en hästsko som ska få hänga fint här hemma! Mötet e inte förren ikväll så bäst å göra mycke så dagen går fort!!!

Ha en bra dag KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0