Nu är de över!

ÄNTLIGEN, då va ännu ett tandläkarbesök över! Och ingen e gladare än mig!

Inga hål hade ja heller så ja e super glad efter som ja trodde ja hade de då de har isat lite i tänderna!

Pappa va inte hemma så åkte tillbaka till mamma ist. Tråkit att de regnar som bara den när ja hade planerat solning och långpromenad i skogen me Ruben.. Vanliga otur.

Fasikik va fin min balklänning e!

E allt bra sugen på att klippa av håret i en fin page igen men de dumma e ju att håret faktiskt börjar bli långt nu... Vill ju ha långt nån gång i livet!

Ha en fin dag å sov gott åt mig sen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin klänning!



Jag kan träffas runt 18 någon gång. Vart bor du? Vart kan vara en bra mötesplats? Lidåker kanske? Ligger ju ganska bra till i alla fall.

2011-08-03 @ 00:33:56
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0