Lite jobbigt...

Är att ja inte känner mig lika säker på om ja får jobbet eller ej längre... Känns osäkert. Ja va ju så jäkla nervös, bara hoppas inte de drog ner mig. Får ja inte jobbet va tusan gör ja då?? Har gjort mitt där ja e nu å börja helt på nytt känns besvärligt.. Iaf om de blir innom vården, tar ju tid innan man får bra me timmar som ny timanställd.. Men men nån gång ska la även ja har tur på jobbfronten, än finns de hopp!

Sambo spelar högt på gitarren och jag sitter å håller upp ögonen.. Inte ätit varm mat idag heller, frukost dygnet runt.. E alldelles tjock och röd i ögonen..

En sak me Ruben, han slickar sig hela tiden i rumpan... SNÄLLA inget äckligt me fickorna eller va de heter.. De känner ja inte för. Kan inte Ruben bara va en vanlig hund me päls och som inte slickar sig hela tiden..

På torsda börjar iaf hundkursen igen, de ser vi fram emot!!!! Riktigt kul!

Sov sött åt mig inatt mendans ja e mörkrädd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0