HUNDKURS!

Fasiken va kul de e på hundkurs! Längtar redan te nästa vecka, hoppas inte nya jobbet krockar me kursen. Ja e inte riktigt varm i kläderna än, men e la därför man övar! Vi övar så vi kan ha kul tsm lilla vovve och ja!
Hade teori i slutet, Ruben va jätte trött och stoppa huvudet i min halsduk och somna så sött! Kan inte hjälpa de men han e mitt lilla barn, de bästa ja har! Ett fint team som lär oss varje dag!

Å vet ni vad, om timma kommer sambo hem! Skönt å ha hem han en dag tidigare, kan ju hoppas han e ledig imön när han kommer hem så sent!

Har även vart me Lisa idag, åt super gott på Hennrys och sen tog vi en prommis i skogen! Köpte även mig en super snygg poncho, så jäkla nöjd! Ska visa er imön elle nåt!

Dröm sött och vakna e guld i mun!


Längtar tebaka te syster å alla goa ungar! Sötaste lilla 2åringen sa i telefonen igår när hennes mamma sa att de e rebecka i telefonen, då svarade hon men Min Becka! ÄLSKADE LILLA DU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0