Hoho va e du?!

Haha sötaste lilla Ruben! Idag va de min tur att tappa bort Ruben precis som Axel gjorde förra veckan! Axel rinde mig på jobbet och fråga om ja hade tagit me mig Ruben, för han va spårlöst borta! Hade letat överallt å ropat som en tok men ingen Ruben! Men så titta han in i sin garderob en gång till, å där låg en nyvaken plutt me stora frågande ögon! Gulligt! Å idag gjorde ja samma grej, men tror inte Ruben sov han undrade nog bara varför ja letade så när han va precis framför mig hela tiden!


Här sitter la ja!


Va bara tvungen av dela med mig av min disk te er, ser ni några likheter me bilderna innan?! Haha vist blir man glad av färgerna här hemm! Synd bara att sambo inte uppskattar den rosa.. Synd förn!

Inget samtal än, får la vänta snällt te imön elle nåt då! Skulle va så typisk om dom ringer när ja sover imön eller på fre...

Sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Sötingen :) Vi varierar mat mellan royal canin, eucanuba och doggy. Just nu var det doggy som faktiskt är mest poppis :)



Kram

2011-08-18 @ 13:47:24
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0