Hjälp..

Hjälp.. De va riktigt längesen ja va så här nervös! Men nu är de bara att vänta snällt på att dom hör av sig om jag får jobbet eller ej. Intervjuven va inte alls som ja tänkt mig, va som en fika hos en vän men ändå va ja toknervös... Hoppas hon suddar bort de nervösa och ser MIG och att vi faktskt hade de riktigt trevligt tsm!
Tror ja va så nervös för att de känns som om att ja har allt att förlora, vill verkligen ha jobbet för ja har gjort mitt där ja e nu, vill verkligen gå vidare och göra nåt annat!

Nu ska ja ta promenad me världens sötaste vovve! De som e bra me jobbet är att funkar Ruben där så kommer han få vara med på jobbet! Kan ju inte bli bättre! Sen ska ja nana för inatt är de dags för jobb!

Nu kommer snart Bacon hem så de blir bra, får se han lite idag isf!

KRAM ha en bra dag!

Ruben ser så klämd ut på dom flesta bilderna ja tar me han, ser gött ut men i verkligheten så riktigt han trycker sig mot min kind å gosar! GullRuben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0