Go morgon!

Go morgon! Drömmde om nya jobbet inatt, eller om mötet vi ska ha nästa vecka.. Fick reda på vilka dom andra tjerna va, bla Stina- lee och andra bra tjejer. Om ja ska vara helt ärlig känns de lite jobbigt att träffa tjejerna, jämnföra sig me dom.. Ja e ingen tävlingsmänniska... Hoppas bara att ja får jobbet på att vara mig själv, tar lite tid innan ja blommar men sen då jäklaar! Synd bara att de e lite svårt att "göra jobbet bra" som assistent, kan ju bara va sig själv å hoppas på de bästa att hon trivs me mig!

Nu ska ja fixa mig å sen ska ja å Ruben på fika hos linda, äntligen få se deras nya lägenhet!

Min nya drog, alfapet! Kul!

Ha en fin dag kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0