Elias?

E han en liten Elias tro?! Den karamellen ska min syster suga på ett tag innan dom bestämmer sig för va godingen ska hete! Elias e ett jätte fint namn tycker ja, får stryka de från min lista för 2st går inte!

Sitter me tårar gör ja än en gång!  Pratade precis me supersyster som sa att hade de blivit en liten flicka skulle hon fått heta Rebecka i mellan namn! Hur fint värmer inte de i hjärtat♥  Men nu blev de en liten pojke och de blir mellannamnet Robert! 

Min syster e så jäkla bra, åkte in till sjukhuset vid halv 12 och kl 13 lilla bebis ute, rosig och fin om kinderna! Sen ringer hon lilla syster och låter som hon typ gått upp för trappan eller mindre, superkvinna kallar ja de!

Pojke JohanssonFödd: den 8 augusti 2011
Tid: 13:03
Vikt: 3600 gram
Längd: 51 cm
Kön: Pojke
Mamma: Annelie Johansson
Pappa: Axel Pettersson
Syskon: Jesper.Jonas.Veronica o Elin
Bostadsort: Torsås
Hälsning: Hej nu har våran gosse kommit..tack för syveränt bemötande.. Personal Bella o linda
Pojke JohanssonFödd: den 8 augusti 2011
Tid: 13:03
Vikt: 3600 gram
Längd: 51 cm
Kön: Pojke
Mamma: Annelie Johansson
Pappa: Axel Pettersson
Syskon: Jesper.Jonas.Veronica o Elin
Bostadsort: Torsås
Hälsning: Hej nu har våran gosse kommit..tack för syveränt bemötande.. Personal Bella o linda

Mosters lilla goding♥

Måste bli bättre på att åka ner dit... Ungarna växer så de knakar!

Blev tyvärr ingen räkfrossa för mig ikväll men ska traska iväg till Emma för mysigt balkonghäng me henne pch Linda!

Grattis på födelsedagen lillkillen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0