Alfapet me älskling!

Älskling va ledig idag, började dagen me en omgång alfapet!

Rastade min poncho idag men får nog ta å ändra dagens klädval för fanken va varmt de e ute! Ska inte klaga utan njuta me ett stort leende! Tror hösten iår kommer bli kanon!

Nu ska ja å älskling ut å leta kläder te han så han e fin i helgen, hittar vi nåt te mig är inte de ovälkommet! Har inget nytt te helgen men tycker ja har letat igenom affärenna en och två gånger.

Fick se på Rubens kennelmammas hemsida att hon ska sälja en av sina hannan, han gjorde ett stort intryck när ja va där å hälsa på så ångrar att ja såg de för nu vill ja ha han.. Ruben hade tyckt att de va superkul me en kompis. Men Ruben får nog va min enda ögonsten ett tag till.

Så himla musigt att ha älskling hemma igen, blir så hemtrevligt me all musik som spelas!

Idag öppnar nua EM och Arkenzoo här borta vid mig, som ja har längtat! Ser ut å finnas mycke kul inne på EM som vill följa me hem!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0