1 dagn gammal

Nu e lilla bebis 1dygn gammal! Nu är dom påväg hem till övriga i familjen och ska börja sitt nya liv. Igår när alla syskonen hälsade på lillkillen började dom minsta storböla för att dom inte ville lämna han där! Älskade lilla Veronica sa så stolt till mig, vi har fått en bebis! Gullunge va go hon är!

Längtan e de enda ja har innom mig och den stuttsar runt som glada hundvalpar! Vill bara att dagarna ska springa iväg så de blir dags för intervju som ja e galet taggad inför och sen att de blir dags att sätta sig i bilen och åka neråt mot syster och alla barnen! Ska bli så mysigt att bära runt på lilla bebis. Den känslan slår allt i hästlängder!

Sitter och gråter glädjetårar till programmet Världens adoptioner. Så fint att de finns färäldrar som vill ge ett barn ett hem och äntligen få den familj och kärlek som han/hon förtjänar. Ni börjar förstå att ja e en riktig lipsil va, så fort ja ser nåt tex på tvn som ja tycker är fint så känner ja verkligen för de människor eller djur så ja kan inte annat än å sätta på tårkanalen. Ja känner så för dom och de gör mig glad.
Blundar och tänker tillbaka till barnen på Vaggan, önska ja kunde tatt me dom hem allihopa..

Ja vill bo i ett stort hus på landet, på gräsmattan springer djur och barn och leker tillsammans. De e min dröm! Andra drömmer om karriärrer och semesteräventyr, ingen dröm är dålig eller mindre värd glöm aldrig de!

Ne nu måste ja verkligen städa... Har ni nått bra tips på städmusik? Har idetorka just nu...
Hade behövt sambo nu, lite kram och gos mellan städandet e en perfekt blandning! Men ne han ska va uppe i Östersund i 2veckor... Nedrans vindkraftsverk... Men glad blev ja att de va just Östersund, känndes så bra igår när han sa att han såg backarna å bron. Östersund/Strömsund känns som hemma för mig, va ju faktiskt där mitt självständiga liv började! Ångrar inte att jag flyttade upp dit. Lärde känna mig själv, växte samman med älskling och fick reda p vilka som var riktiga vänner eller inte.

 
Min vackra vintersaga!

Ha en jätte fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0