Veronicas födelsedag!

Heej på er!

 

Idag är de ingen sommarsol ute om ja säger så... Grått å regnet kommer nog snart.. Undra va man ska hitta på idag för nåt? Ska ringa min systerdotter Veronica som fyller 4år! Min syster bor nere i Kalmar så vi träffas ite så ofta... Va där senast i februari å ska dit i augusti nästa gång är de tänkt! Önska ja hade dom runt hörnet å inte så himla långt bort... Barnen växer så fort... Hoppas Ruben e snäll mot barnen bara, har tyvärr märkt att han e lite rädd för barn... Springer så fort fram te han med snabba rörelser å då blir han bitig.... NEJ! Vet inte varför han e sån, inget barn som har vart dum mot han eller så... Vill att han ska gilla barn... Vill inte känns mig osäker den dagen mitt egna barn kommer te världen... Men han har ju några år på sig att vänja sig!

Ruben kom in på valpkursen så de glädjer mig verkligen! Ska bli jätte kul att träna å ha någon att få råd av! Så om en vecka bäd de av till Lidköpings brukshundsklubb!


Han är inte stor mitt lilla monster, skulle kunna sova gott i påsk ägget!

Ha en bra dag så hörs vi säker senare idag!


Kommentarer
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Åh där ligger han bra godingen :)



Ja scarfs är ju såå sött, speciellt på hanhundar där man inte kan ha så mycket annat än det och fluga. Hade jag haft en tik har det blivit med rosa halsband och sånt :D Tur för killen att vi har två hanar kankse ;) HIhi. Ha en underbar kväll! Kram

2011-04-12 @ 18:04:32
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0