Valpkurs igen!

Tjaa tjaa!

GALET skönt väder, dock inte riktigt lika varmt idag men de e för härligt ändå!

Om en timma ska vi åka iväg te valpkursen, blir riktigt kul men måste erkänna att de e lite pirrit! Tänk om han inte lyssnar på mig? Men de gör han nog, för nu åker goa korven å roliga leksaken som han inte sett på en vecka fram! Kul å träffa andra hundar om inte annat, synd att dom inte e där för att leka utan för att träna! Känner på mig att ja kommer bli en sån som bara umgås me min hund!

I framtiden kanske veckan ser ut så här:

Mån: -
Tis:valpkurs
Ons: Va på brk å va social
Tors: Social å utställnings träning i Håkantorp, skaraborgs kennelklubb.
Fre: -
Lör: -
Sön: Ungdomsträff på brk

Vi får la se hur de blir, kul har ja me min lilla Ruben iaf!

Grönt å fint äre ute nu iaf!!! Härligt!

Hade gött, kram!


Kommentarer
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Du måste berätta om hur det gick på kursen :D Ville var sååå busig kommer jag ihåg, haha. Kram!

2011-04-26 @ 20:53:52
URL: http://elingabriella.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0