Soliga söndag!

Godag i stugan!

Hur hade ni de igår dåm självaste påskafton å allt! De va ju underbart väder så hoppas ni hade det bra! Jag å min lilla familj traska iväg te ett glatt gäng vänner å hade trevligt! Blev dock ingen utgång för mig, ja gick hem me min lilla hund å somna sött på kudden!

Idag är vi lite hängiga men humöret e på topp! Snart ska ja hem te min lilla mamma, ja ska jobba ikväll så Ruben får va me henne då! Tänkte att ja lämnar han innan ja åker te pappa så slipper ja ha hjärtat i halsen.. Litar inte riktigt på hans hund än, kan va bra me lite egentid me henne! Så ja får lära känna henne ordenkligt!

 

Nu ska ja ta min sjukligt söta hund på en solig promenad♥



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Hihi kläder på golvet är mysigt att ligga på ;) Kram!

2011-04-26 @ 07:57:25
URL: http://elingabriella.see
Postat av: Rebecka

Ja alla gånger! Lägger sig alltid på sambos jobbkläder när han kommit hem från jobb!

2011-04-26 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0