Ruben

Har så jäkla trökit så de e inte ens kul å skriva här just nu... Uttråkad så ini... Vi har ätit oss mätt å belåtna nu iaf, så nu vilar Ruben sött under filten emte mig i soffan! Sen ut å springa i gräset! Som tur e har de slutat regna nu!

Här e lite bilder från igår när vi va hos Emma å Alfons! Jag har inte träffat Alfons sen i julas, Emma har vart umomlands å sen har han inte vart hemma när ja vart me Emma.. Men shit, Alfons som brukar va så liten har ju blivit stor han me nu ju! Trodde han va fördig vuxen! Han är lite över året! Alfons va JÄTTE leksugen igår, har inte vart så livlig sen han fick sin kastrerings spruta elle va de heter.. Men konstigt nog va Ruben lite skraj första timmen, slickade väggarna när Alfons kom farandes. Ville hellre sitta tryggt i famnen.. Han som brukar va så retsam.. När vi skulle gå kom vanliga Ruben fram men då va inte Alfons leksugen längre.. Hoppas dom leker bättre nästa gång!





De e ingen fara me Rubens öga om de e nån som blev orolig... Ser bra ut å han beter sig precis som vanligt! Hoppas han förstår att man ska akta sig lite för fötter... Men gud så orolig ja var... Kände mig såå hemsk... Lilla älskling!

Längtar te imön, då ska ja ta me Ruben till min favvo Gubbe! Han hade kortis hos mig på jobbet men nu har han flyttat te ett boende. Saknar han så kommer bli jätte kul att hälsa på han! Vet att han kommer gråta av glädje imön när han får träffa Ruben! Han älskar hundar så va ett stort samtalsområde för oss!
Efter besöket ska vi vidare hem till min pappa å träffa hans 5månads valp! MYSIGT!

Ha en bra dag, nu ska ja riva tapeter i hallen! Vore så skönt om de blev klart här i lägenheten nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0