Mary kej å RÖS!

Godagens!

Funderar på om ja va dum å inte tog låång sovmorgon ist för å lägga mig snart igen... För ja e inte trött! Får la ligga snällt i sängen å koppla av te en film elle nåt! Vid 5 kommer en Mary kej tjej hit å fixar för partyt! Blir kul, bara de inte krånglar mer! Alltid svårt å få folk att samlas å komma ett klockslag... Skulle vart 8 från början nu e vi bara 4st.. Men blir mysigt ändå! Ska bli kul att testa mina hudgrejer, ja e ju inte allt tjejig å håller på me sånt så blir en nystart för min hud inför sommaren! Huden har redan börjat att åka av på halsen... Huden gillar inte sol längre...

Ruben sov hela natten i sin korg i natt! Han har kissat ännu en gång i sängen nu... Får ligga där när han e rummsren ist! Å va han e go min hund!!! Vill ligga på min varma data!

Fick även några flev nätter jobb idag!!! Härligt då rullar pengar in fort utan att de behövs många nätter så de tackar ja för i valptider!!

Nu sak ja äta, ha en jätte bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0