Hittad!

Hejsan!

Imorsen möttes vi av regnet när vi nådde skogen... Men va ju ändå skön temperatur så funka bra ändå! Idag har vi vart ute i skogen å vart figguranter åt Lidköpings räddningshundar! Himla kul å se hur de funkar! Ruben fick va hos Axels syster under tiden, hon höll i övningen så hon va inte med å leta! Jag fick som tur va under tak i båtskulet, Axel under en liten eka, Linus på ett berg å svärfar låg mitt i skogen! Va så jäkla spännade, man hörde hur hundarna sniffade å skällde men aldrig riktigt nära. Fick sitta tyst tyst, fast hellst hade ja velat ställa mig i fönstret å se om ja såg dom! De va 4st hundar ute å leta efter oss! Får se om Ruben lär sig att spåra! Sen åkte vi hem te svärfäräldrarna å käka vofflor å mina kakor!
Ja e på helspän hela tiden, hönsig som man e... Så mycke barn å fötter överallt, men Ruben gick inte sönder idag heller!

Va ska man hitt på nu då tro? Lägga sig på soffan å gosa me Ruben kanske! En stund iaf för snart har han spring i benen!

Ha en fin sönda gott folk:)

Glömde såklart kameran... Mycket synd... Men kommer fler gånger kanske!Buskillen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0