Hatkärlek

Go morron!

 

Ja hade tänkt sova lite längre idag eftersom ja inte hinner sova på dagen inför natten.. Men e ju gott att vakna! Tyvärr så va Rben jätte kissnödig tydligen... Fast att vi va ute i natt... Har aldrig händ tidigare att han kisssat i sängen... Nu e min sambo inte glad inte på Ruben... Eftersom de e min hund å inte hans så tycker han bara de e äckligt... Sen när JA skrubba maddrassen så började Ruben sätta sig i tvrummet för att göra nr 2... Axel skriker!

Ja tycker att de e mitt fel att ja inte gick ut me en gång när vi vakna.. Men Axel tycker bara äckligt... Så nu kommer la Axel va sur på Ruben hela dagen.... Hatkärlek hoppas ja!

Igår grilla vi ju me Tobbe å Maria, Å VA GOTT DE VA! Å de va jätte kul för Ruben, han träffade 2 små arga chihuahua flickor en terrier å en stor valhund! Sprang lösa på den innhängnande tomten! Ruben e så duktig å självsäker! Han säger ifrån när dom stora kommer för hårt för nära. De e ok nu när de va första gången, hoppas han blir en snäll kille mot alla hundar när han blir stor!
Tobbes pappa som vi grillade hos igår är jätte duktig me hundar och är den som håller i och lär upp nya sökhundar och dess förare. Han sa massa positivt om Ruben så då blir ja stolt! Hoppas bara att ja kan ta hand om denna duktiga å självsäkra hund på bästa sätt bara så att han blir trygg och snäll å världens bästa!

Ha en bra dag så ska ja göra mig fin för kalas å promenad me goaste lilla hund trotts olyckan imorses..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0