Grattis mormor!

Ja må du leva uti ända tills ja själv dör lilla mormor! Grattis på födelsedagen♥

Som ni alla förstår så fyller lilla mormor år idag, grattis grattis! Ja å Ruben åkte dit imorses me en litet paket å glatt tårthumör! Mormor e hos mamma några dagar så imön ska hon firas på kinnekullegården me god mat i goda vänners lag! Kommer bli jätte mysigt!

Ja e ingen mode tokig tjej alls, hade ja haft alla pengar i världen så skulle ja mer än gärna vara det. Men jag tycker liksom inte att de e värt pengarna, kläder å smycken asså! Ja e enkel för att ja e så jälka snål! Men nu är solen framme å ja känner mig rik fast att min lön nog är den sämsta sen studentern... Imön ska ja ta en snabb repa i affärer å handla utan att tänka! Haha så låter de nu men sen står ja där me ett ynka köp för max 200kr! Men men kan ju få känna mig tjejig å inte alls tänkande på nästa månad i en liten stund iaf! Härligt!

Nu ska ja ta upp min lilla vovve från sin korg ända upp te soffan för en rejäl BAMSEKRM♥

Dröm sött sen!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ge han en kram från mej med!! <3

2011-04-30 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0