Goaste kg i stan!

Go morron! Haha ja så e de, har inte kommit ur sängen idag, frukost å allt har vi myst me här! Men de e ju så tråkit väder idag... Så tänkte att fanken idag MYSER vi!

De e bannemej inte lätt att stiga upp ur sängen när man har världens gosigaste lilla valp emte! Min lilla Ruben, igår kväll höll ja på å bli tokig på dig! Nu drar ja ut dina tänder tänkte ja... Men valpar ska la va lite bitiga! Nu e allt som bort glömmt! Ruben ligger i sängen halva natten, somnar i sin korg å sen vaknar han, ut å kissar å sen åker han upp i sängen! Han ligger alltid under täcket vid min mage å värmen så gott! På morgonen väcker han Axel me sin blöta tunga i örat! Haha då vaknar Axel! Myser alla 3 sen när Axel går upp te jobbet går vi ut å kissar å sen upp i sängen igen! Ruben ligger på kudden å snuttar på mitt hår å sen kryper han under täcket igen! Nu ligger han på mitt bröst å e välrldens goaste!

Men nu e de verkligen dags att gå upp, så här lång sovmorgon har ja inte haft på mycket länge så de e så man skäms lie! Men har ju inga måsten! Snart e Ruben stor..

Har bokat  vaccinations tid idag iaf!! Nästa vecka blir de!

Nu ska vi göra oss iordning å sen springa ner å kolla på kök! Dom ställer upp en köksvagn här nedanför idag å ger ut lite rabbater! Ska se va luckor kan kosta!

Kram vi hörs sen efter lektime med Emma å hennes Alfons!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0