En solskens dag me Sandra!

Tjaa!

 

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag idag! Fick med mig Sandra ut å leta födelsedags present åt moster å mormor! Stackars Sandra som e sjuk, men hoppas hos fick lite energi av solen!! Helvete va skönt väder de e idag! Dom pratar om snöstorm men ja stänger av öronen... Sommar! Längtar efter en solig dag ute på sjön me min Axel å lilla vovve! Hoppas Ruben vågar åka vatten skoter! Får åka sakta!

Fick ett jobberbjudande idag som personlig assistent här i Lidköping idag, HMM... Hur fanken ska ja göra? E inte sugen på å åka te vara varje dag å jobba me skit personal egentligen... Men Ruben kan va hos mamma eller me på jobbet, därför tacka ja ja. Men Som personlig assistent blir jobbet runt hörnet å ja kanske kan ta Ruben på en promenad när ja jobbar, de e ett plus. Men då får ja jobba mer procent... Vill ju jobba 75% i sommar så ja får njuta lite av solen å lediga dagar som andra normala gör... 22 år å har aldrig haft semester... Vill ha de!




Ruben har blivit ljus på bröstet... Knasit... Eller har han jämt vart sån?




Kröp ner på varma balkonggolvet å gosa me världens goaste lilla Ruben!

Nu ska ja njuta av solnedgången från min balkong å hoppas inga tjuvar tar mig! Sover utan Axel idag så nu får Ruben bevisa vilken vakthund han är!! 

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Åååh så söta ni är :) Vilka underbara bilder!!



Svar: Hihi, ja i det här fina vädret vill man ju vara lite extra vårig :)



Kram på er sötnötar

2011-04-11 @ 21:56:37
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0