En bevingad onsdag!

Tjaa!

Hur har dagen varit än så länge för er?! Fin hoppas ja! Jag å Ruben åkte bort te Lidens å drömmde oss bort bland blommor å krukor! Jag måste erkänna att jag e dålig på att plantera å greja, vill nog mer än va ja kan! Men titta  å drömma mig bort e ja bra på! Ska köpa nåt fint att ha på våran inglasade balkong som kan ge oss väldoftande grönska i sommar!
Köpte me mig lite fina betång blommor, en te mig å en te min bror♥

Sen gick jag å Ruben te stranden å blåste runt lite, Ruben ville hellre värma sig i halsduken.. Lika frösen som mor sin e han! Han å ja tar nog inga långa promenader i vinter!

Idag va affären jag sprang förbi förra vecka å aldrig sett innan öppen! Woho, massa fint va de! Chic Antique! Fanns ju så jäkla mö fint men men får ju hålla lite plånboken å hålla sig te nästa lön.Fast ja får la ingen denna månad å inte nästa heller för har ju jobbat piss lite nu när ja e hemma me Ruben, men va gör man inte för sin lilla vovve! Pengar e inte allt, kärleken e så mycke större! Men sja jobba några timmar ikväll iaf, skönt de! Axel ska va hemma me Ruben å ha grabbkväll!

Bildbomb!

Oj va han frös.. Hopp upp i halduken!
Hej blixten!
ÄNTLIGEN har ja köpt dom!

Söta va! Hängapå vingar!

Hepp nu ska ja ta å städa å sen åka te jobbet! Ha en bra dag, kram!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej igen! Visst kräver dem ett enormt tålamod.. ibland för mycket rent av men som tur är kommer de snabbt tillbax för det mesta iallafall ;-)



När det kommer till bitandet har vi inte behövt vända honom på rygg men i andra situationer, som när vi varit ute och vi skullat ta något ur munnen på honom (sten t.ex) så har han blivit vansinnig och bitit för han varit arg. Då har han hamnat på rygg. Inför folk, knappt pinsamt heller ;-) Men men.. inte så mycket att be för egentligen.



Hur gammal är din valp? Det där med bitandet gav med sig när vår bytat tänder!



Kram Madeleine

2011-04-13 @ 18:17:51
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0