Dessa små djävular te tänder!

April april på er!
Hoppas ni har lurat nån me glimten i ögat idag!

Idag har de inte hänt mycke alls... Hade ja kunnat hade ja klättrat på väggarna! Vet liksom inte va ja ska göra på dagarna, har aldrig vart bra på å underhålla mig själv... Tappar tålamod å lust så fort när man inte har nån att skratta tsm me.. Men så e de, kan inte ha allt!

Sen att man har en sååå söt liten Ruben hängandes som ett halsband eller i knät gör inte saken bättre! Kan ju inte störa han liksom! Alla är söta när dom sover! Haha för när han vaknar e han inte lika söt längre, nu har han öven börjat på mig... Bita efter mina tår! Har bara gjort de på Axel förut, å då bara på kvällen när han får sitt ryck! De e inte OK de här... Haha de värsta e att han e så liten att var man än håller handen så når tänderna dit!
Hur gött ser inte de där ut?!
Har inte satt upp nytt på väggarna än för den som undrar va för fula taperer vi har! Allt har sin tid! Å vi segar otroligt mycke.... Men nu har ja ju bestämmt tapet i hallen så ett steg närmare köket!
Så knasigt de här me inredning! Ja tycker alla dessa vita shabby chick hem är så jäkla snygga, som en dröm! Men ändå vill ja inte ha de själv, har försökt lura mig att de e så ja vill ha mitt hem men så e inte fallet! Ja vill ha en vit pust i min färg! Ja älskar färg å så får de blir, får inte tappa sig själv på vagen! Rosa ska de va!

Nu ska ja bara vänta å se om kakorna stelar! Ska ha me dom på sönda när ja å Axel ska va figguranter för Räddningshundarna här i Lidköping! Kul å se hur de funkar!

 

Ha en fin kväll, kram!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Vilken underbar bild! :) Ja, jag är från Skara. Tror att de kakorna är vanligast i trakterna där, hehe. Suuuupergoda :) Jag var väldigt mycket i Lidköping också för jag hade en kille där i ca tre år.. Underbar stad! Ha en riktigt bra lördag! Kram

2011-04-02 @ 10:14:17
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0