Älskade lilla ömtåliga...

Nu e de inte kul längre... Ja e hönsig mot hela världen men ja själv e inte bättre... Nu när vi va ute å pinka så råka ja ta ett steg bakåt in i Rubens vänstra öga... Han blundade hela vägen upp för alla 4 våningar upp till oss... Trodde mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen, va hade ja gjort?

Min lilla hjärta e så ömtålig, så liten mot stora hårda världen... Han ska få sova i sängen hela natten inatt! Bara för att ja e så dum mot han..

Finns de akutmottagning för djur? Tänk om ja råkar ploppa ur ägat på Ruben vart åker man då? Eller e vetrinär stationen öppet dygnet runt?

Lägger in bilder från likdejten me Alfons å Emma imön ist!

Min pappa har skaffat sig en 5månaders valp nu, kul för han! hoppas hon e snäll mot ruben bara!
måste hitta en lekkamrat e liten storlek!

kram ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Passa dig för att ha små valpar i sängen. Man kan råka sparka till den så valpen åker i golvet. Eller så kan man råka rulla över dom.

Blev livrädd när jag vaknade en morgon och min hund som då var valp låg på rygg i springan mellan sängarna och inte vaknade när jag petade på honom, väckte sambon i panik och skrek att han mördat hunden :P Men han hade lagt sig själv där och sov som en stock haha.

2011-04-07 @ 03:34:05
URL: http://livetmedpapillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0