14 kvar

SÅ JÄKLA GLAD!!! Ja ska på intervjuv, har slått ut över 120st så nu är de bara 14kvar!
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Så nu måste ja ut å leta kläder imön, VA TUSAN SKA JA HA PÅ MIG! Vill verkligen, ska ha jobbet!

Fick även lite Sandra time idag, som ja har väntat! Inte träffats på 2veckor.. Så hade mycke å ta igen, men prata de gillar vi ju båda 2 så ingen fara! Fick även följa med in i Sandras drömvärld, deras hobbyrum!!! Inte dåligt avis ja blev, va mycke kul dom kommer ha där nere! Å ja me, för tänker smyga mig in dit me Sandra å ha myspys em bra musik! Massa fint ska bli gjort!

Nu ska ja mysa midare till söndasfilmen me mina fina killar!


Kommentarer
Postat av: Eric

Ja, min kalsongblå boomblaster går inte av för hackor!! :D



(Läste högt och Eric ville kommentera :P Han är så nöjd över sin lilla radio ;) Jag har massa mer prat ifall du har tid någon dag :) Måste ju ta med Karin också :) )

2011-08-08 @ 02:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0